tisdag 2 oktober 2007

Min nya kompis

Tog en bild på Malin imorse när vi satt på skolan som vi alltid gör varje tis + tors och väntar på lektion. Malin lärde jag känna för några veckor sen och hon är en mycket härlig och glad tjej. Hon kommer från Sthlm och har bara nåt år kvar på Juristprogrammet på Sthlms Universitet, men valde att lämna gråa, trista Sverige och flytta till kärleken i L.A. Hennes kille Robert är också en mkt trevlig person och jag är säker på att vi kommer umgås en hel del. Malin agerar också chaufför eftersom hon har en sprillans ny Toyota Scion och Chris bara har en Beach Cruiser...hmm...lite orättvist är det allt!
Så nu vet ni vem Malin är när jag skriver om henne, vi umgås en hel del och jag är så glad att jag lärt känna henne. Träna gillar hon också = STORT plus! Hehe...det där var en liten pik till mina lata roomisar...=)

Snygga Malin glassar i solen kl.9:30 på morgonen idag

2 kommentarer:

Josefin sa...

en sån där cykel ska jag köpa med mig hem! Måste ha!

Frida sa...

Men dina roomisar (inte denh är i alla fall) tar inte ÅT SIG, för vi TAKE PRIDE i att vara LATA :) Så det så!