torsdag 11 oktober 2007

Shopping spree med mamsen

Blev klar med Nutrition uppgiften klockan midnatt inatt så jag var trött när jag klev upp 05.45 imorse men mina brudar gör mig glad på morgonen så det är nemas problemas. Tack lilla och stora. Mamma och Per mötte mig inne i Santa Monica efter skolan där vi satte oss i gräset med varsin sallad och njöt i solen och tittade på utsikten över Santa Monica Beach och Pier. Finfint som alltid. Nu för tiden är jag inte direkt bortskämd med att gå i affärer så det var kul att mamma var på shoppinghumör och ville bläddra galgar med mig! Hon var inte lika uthållig som mig när det gäller shopping men lite hann vi med och hon köpte fina presenter till mina kära syskon hemma i Sverige. Är det nånting jag ÄLSKAR att göra när jag är ute och reser så är det att köpa presenter. Helst av allt vill jag bara handla presenter (kanske för att det alltid är lätt att rättfärdiga?) till alla mina kära där hemma så inte får samma möjlighet som mig att gå omkring här och titta på allt köp-vänligt. Hehe. Klockan sex cyklade mamma och Per hem till hotellet. Jajamen, CYKLADE inte KÖRDE. Dom har en hyrbil på parkeringen men väljer att cykla på min och Fridas cykel istället och här går jag och drömmer om en bil!!!! Jag borde låtit dom HYRA cyklarna och låna ut bilen till mig! Hmm.. Dom har haft en händelserik och rolig semester skulle jag tro. Vi har ätit mycket gott och imorrn har jag bara en lektion så sen ska vi leka lite mer. Får se hur mycket dom orkar, den amerikanska luften verkar ha en sövande effekt.... Nu ska jag prata lite med Eddie på MSN. Han är nånstans på andra sidan Kanada för att träna och spela matcher i helgen, men jag tror han är mest nöjd över att få bo på hotell och äta massa mat. Lycka till! Ha en skön torsdag folk!

1 kommentar:

Josefin sa...

Tack Tack och ha en skön fredag du =)