fredag 5 oktober 2007

San Diego, here I come!

Mysig kväll hemma med mamma, Per och Katta. När gamlingarna kom hem från sin road trip norröver var dom rätt trötta av all trafik och sol. Jag och Katta gick till Baja Fresh och handlade mex-mat till oss alla som vi mumsade i oss här hemma. Nu åkte Katta till Hollywood för att dansa lite och jag, mamma o Per ska lägga oss. Imorgon blir det SAN DIEGO och det känns hur kul som helst för jag har velat åka dit så länge. Vi tar 1an ner genom The O.C. och spanar in Laguna Beach, Newport m.m. på vägen ner. Älskar det området för det är så vackert och folk har så mycket pengar där =) Husen är otroliga! Sen blir det Sea World (ska pussa delfinerna!), Gas Light District m.m, och hotell är bokat vid havet i La Jolla. Kan inte minnas senast jag var på semester med mina älskade föräldrar, är så himla glad att ni är här och verkar gilla mitt kära USA hittills. Hoppas det inte är sista gången vi är här tillsammans, det är ett stort land med mycket att se och jag vill se det mesta,hehe! Hoppas du fick till din uppgift Eddie, tänker på dig...snart ses vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

oroa dig inte för mig...blev klar 45 minuter innan den skulle in...pussa en haj åt mig. puss