söndag 21 oktober 2007

Jag lämnar mina mysmongon hemma

Det går inte att ladda upp bilder just nu, tyvärr. För ni vill väl alla se hur vi ser ut hela tiden,haha! Jag ska iväg på middag nu, hos Fredrik och Henrik. Det blir 3-rätters och vinprovning, glammigt värre! Känns riktigt lyxigt att få gå bort på hemlagat så här, annars brukar det ju vara en Subway eller Taco man klämmer ner på nåt hak i närheten om man inte lagar själv hemma. Jag är lite partyklädd och mina söta små mysmongon ligger här hemma i myskläder och äter brownies med grädde! Tidigare idag var jag, Gino och Malin i Manhattan Beach. Vi tittade på huset som Malins killes pappa bygger åt dom (!!!) och som de väljer färger i just nu. Det var fint men det låg lite väl långt från stranden...säkert 4 hus upp från playan...det går ju inte! ;-) Sen låg vi en lång stund på stranden och pluggade Political Science och Business Law. Gino har ju kommit på att han ska bli advokat så han kan domdera i rättsalar här i USA. Oj oj, stackars framtida kriminella typer som kommer få med honom att göra. Han ska speciellt inrikta sig på pedofiler sa han idag, och han kommer föreslå "Death Row" för hela högen......sådärja. Ok, time to go people.

1 kommentar:

My sa...

Hejja Gino, låter som en bra plan!! Skönt att dina tentor är över. Jag har en imorn :-S men sen är det lugnt i några veckor =)

Har du bestämt hur du ska göra efter jul? Jag röstar för att du ska stanna kvar. Nog för att jag saknar dig väldigt mycket, men guuud vad kul ni skulle ha. Jag blir glad bara jag tänker på det =)

Nu ska jag iväg till skolan. Ha det bra. Puss å kram