onsdag 17 oktober 2007

T minus ONE day

Imorgon vid den här tiden är jag glad och lycklig! eller MER glad och lycklig än jag är nu det vill säga. Ska bli skönt med 4 klasser istället för 5 resten av terminen. Men att det redan gått halva terminen är ju helt ofattbart!!!!!!! Jag och Frida ligger i soffan och ser på Oprah nu medans jag äter lunch/middag. Mina roomisar missar nämligen inte ett avsnitt av Oprah's talkshow om de får bestämma. Detta har gjort att jag också börjat glo på detta mer än vad jag gjort tidigare. Förra veckan handlade ett avsnitt om folk som bytte kön och deras fruar/män som fortfarande ville vara gifta med dom. Idag handlar det om hur man får bättre sex och överlever klimakteriet. Otroligt aktuella ämnen som ni ser! =) Ska plugga sista Nutrition och Management strax och ni får allt hålla tummarna för mig imorrn då jag skriver proven. Det var bara 18 grader och molnigt hela dagen igår så jag blev lite orolig. Men det ska man inte bli för idag var solen tillbaka och helgen ser ut att bli finfin med 22 grader och sol på söndag. Jag ÄLSKAR att bo här!!!!!!!!

Inga kommentarer: