tisdag 2 oktober 2007

I like TiVo!

Kom hem från ett roligt pass nyss och då sitter Frida o Katta och kollar Prison Break. Samtidigt som dom spelar in Dancing with stars (Let's Dance på svenska). Vi har nämligen TiVo. Det är en hårddisk där man spelar in program...men inte som en video eller så utan man kan spela in samtidigt som det sänds och då även spola fram och tillbaka samtidigt som programmet sänds. Så om man ser en film och måste gå på toa så kan man bara spola tillbaka och fortsätta se direkt. Ja, ni fattar kanske om ni har hört talas om det. Coolt tycker jag! Finns det i Sverige måntro? Mamma och Per är i San Fransisco nu och jag väntar på en rapport från dem. Hoppas bilresan gått bra, de hyrde ju en jättefin SUV, en Torrent (Pontiac) som var superskön att åka i. Tur att dom har GPS också...vägarna är inte alltid lätta att hitta. Appropå bil så har min älskade syster tagit sitt körkort nu. Hon har varit så duktig och klarade allting galant. Så nu ska hon få skjutsa mig nästa gång jag kommer till Sundsvall...hon är skyldig mig några skjutsar kan jag säga! =) Puss på dig Nina va duktig du har varit, kör försiktigt! Imorrn ska det bli 26 grader varmt. Hela helgen har varit så varm och skön men inte har man tid att sola inte. Hmmm....borde vara obligatoriskt med minst en dag solning i veckan när man bor i Cali, eller hur?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä du...skärpning Chris...låter inte alls bra det där med att du inte hinner sola varje vecka =/ blir nästan orolig, du pluggar för mycket!!!jag kommer ju dit baaara för å sola å bada hehe...å så för å DANSAA lite förståss =) eller MYCKET fresten puss å ha en trevlig vecka