lördag 6 oktober 2007

Tiamo Italian cuisine

Ätit italienskt med mamsen o Per ikväll. Åh så gott jag älskar att äta ute det är så lyxigt och gott! Tusen tack! Var på SEA WORLD och tittade på alla djuren och jag inser att jag bara måste bli delfin- och späckhuggar-skötare i mitt nästa liv. Fatta va häftigt och så fantastiskt att få leka och simma med djur hela dagarna. Shamu, min favvo späckis är så fin! Körde Highway 1 ner, stannade och lunchade i Cardiff, satt på stranden och kollade på alla kite-surfare. Har aldrig sett det på nära håll förrut så det var riktigt kul, ännu en sport jag vill lära mig! Ska lägga upp en film sen när jag lagt in den på datorn... Nu är vi i La Jolla strax norr om San Diego, imorgon blir det down town och förhoppningsvis en skön dag i solen. Längesen jag hade en helg då jag inte satt inne och pluggade. Godnatt och trevlig helg på er!

1 kommentar:

My sa...

Haha, nä tre tentor på en dag slår jag minsann inte. Hoppas det går bra för dig. Låter ju som att du haft en underbar helg iallafall.

Saknar dig. Puss