onsdag 31 oktober 2007

Yes, där satt den!

Fick ett oväntat men ack så välkommet A i min Nutrition kurs som slutade för 2 veckor sedan. GLAD & STOLT blev jag och det bevisar att hårt arbete lönar sig ALLTID! Är glad att jag gjorde ALLA uppgifter, ALLA extra uppgifter och var på varenda lektion! Jag är grym helt enkelt, för att säga det på ett icke-svenskt sätt =) Nu ska jag träna lite, vi har haft mysig stund här hemma vi tjejer. Så kul att bara sitta och prata om livet och hur bra vi har det! Frida köpte även Britney's och BSB's nya skivor idag, så vi har lyssnat och drömt oss tillbaka till 90-talet när popen var som bäst!! Den är inte lika bra nu, tyvärr.. Pratade med Josse och kusin Mattias på Skype förrut och det förgyllde också min dag! Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra chris:) du är duktig du!!! fortsätt så tiden i de stora landet är säkrat:) fast ja vill ju ha hem i kalla sverige...
men du behöver lite hjälp.. lr nåt.. kanske kan ta en skype nån dag???
kram kram

Josefin sa...

å puss tillbaka. Njut av brittan, ooh baby eller va den heter , å den naked låten Weee så bra!!! Grattis grattis förresten du är ju helt otroligt bra kram