söndag 14 oktober 2007

Nattfilm i ensamheten

Har precis sett klart "City of God" som jag ska göra en rapport om till min Nutrition klass. Intressant men jobbig film då den är på portugisiska och går mkt fort fram i handlingen och bilderna. Jack och Katta höll mig sällskap en stund men sen gick dom på fest. Frida är på äventyr med sin man, hon ringde och sa att han överraskat henne och dom var på väg nånstans som hon inte hade en aning om. Jag hoppas han inte kidnappar henne så länge,hehe...men så himla kul att dom äntligen får lite "quality time", han jobbar annars jämt och ständigt. När ska jag få lite quality time då? Eddie ligger just nu på ett hotell nånstans i östra Kanada. Liiiiite långt härifrån kan jag känna... Tur jag kan kramas med Katta inatt, hon orkade inte vara på festen mer så nu ligger hon och snusar i sängen och jag ska göra detsamma för mina ögon är fyrkantiga efter dagens 8h läsning. Suck.

Inga kommentarer: