torsdag 4 oktober 2007

Proppfull

Klev upp 05.45 som vanligt och var i skolan tills kl.14. Hem till Fredrik efteråt och åt en snabb sallad och sen läste vi Marketing inför provet på tisdag. Just ja, jag hade prov i Sports Management idag och det gick nog bra. Jag fick B på min Nutrition Mid-Term och det var helt ok även och jag alltid vill ha A. Kände dock på mig att det skulle bli B eller C och då är jag glad för mitt B. Bara två veckor kvar på den kursen, sen lugnar det ner sig lite grann i allafall. Skönt. Åkte och handlade lite och sen hem till middag. Hann med att träna och nu är klockan helt plötsligt 23.11 och jag måste få lite sömn innan jag ska upp imorrn bitti. Mamma och Per har varit i San Fran och verkar nöjda och glada. Senast jag pratade med mamma vid fem tiden satt dom på en hotellbalkong och drack vin och åt nötter medans de tittade på sjölejon i havet utanför....semester kallar jag det! =) Så glada för deras skull att resan går smidigt och att dom är friska och krya. Imorgon kommer dom hit igen och vi får se om vi hinner med en middag eller om det bara blir lite mysprat och sen sova. På fredag blir det SAN DIEGO och det ser jag verkligen fram emot!!!! Då får jag tre dagar semester jag med, vilken LYX! Ska läsa lite till innan jag släcker....det har varit en mysig dag trots mycket att göra och mycket att få in i huvudet.
Stor kram till alla mina vänner där hemma i Sverige! Tänker på er!

Inga kommentarer: