onsdag 17 september 2008

En lång men rolig dag!

Åkte som sagt till Sthlm tidigt imorse för att hjälpa till i nya butiken som Carro är med och öppnar. Den ligger i PUB huset och kommer nog att heta JLindeberg/TIGER (dom öppnar imorrn så ett namn kanske vore på sin plats?) =) Jag är övertygad om att butiken kommer gå bra, det var ett bra gäng som de anställt och otroligt mycket snygga kläder. Jag packade upp och prismärkte väl ett hundra tal innan jag åkte tillbaka till Uppsala för att jobba. Kan ibland sakna butiksjobb eftersom det är väldigt socialt och sen väldigt kul att jobba med kläder. Så kanske jag får komma och gästspela fler gånger, eller prao:a som det kändes som idag!
Lagret där det faktiskt såg riktigt organiserat ut till slut. En cool JLindeberg t-shirt for him...
..och en underbart mysig, skön och fin tröja TIGER, for her...
Efter jobbet ikväll cyklade jag till Andreas som även hade fått besök av Per, sin barndomsvän som jobbar som säljare åt Tomas Sabo smycken. Vi käkade sushi och kollade på en grym film med Angelina Jolie - "Wanted". Se den, om ni inte gjort det!
Andreas skulle göra egen sushi som sist men fuskade ikväll och hade köpt hem. Men den var supergod och till det fick man ett glas vitt. Härligt med vardagslyx ibland!
Nu ska en trött Chris hoppa i säng, imorgon ska jag också till Stockholm fast då med jobbet för vi ska på studiebesök. Intressant! Fick även en liten överraskning idag av min älskade Naja, men den tar vi imorgon...godnatt!

Inga kommentarer: