tisdag 30 september 2008

Måndag och natt

Jag drog med mig en bakfull Tobias på en solig promenad runt Sundbyberg igår. Vilket underbart väder!!!! Jag ser ju bara för cool ut i mina mjukiskläder och Tobbes glajjer =) Någon var lite trött och behövde ta vilopause...
...och kaffepause...
..och här har vi Chris lunch! Hade jag bott i USA eller hur var det? ;-)
Tack igen Tobbe för en superskön dag! Vi såg två filmer som jag kan rekommendera - "Dumpad" och "Just Friends". Komedier du kommer garva åt!!!
Klockan blev sent ikväll, har varit hos Andreas och ätit och surrat en massa. Vi brukar ju alltid äta söndagsmiddag ihop men igår var jag hos Tobbe till sent så vi tog den idag istället. Soppa och nybakat bröd, mums! Imorgon kommer Lisa hem så jag ska nog besöka henne och Fia i Sthlm för en middag och hejdå till Lisa som flyttar till Oslo på torsdag. Snabba ryck! Kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var oerhört pigg;)
Kaffet och godiset hjälpte till lite!

Vi kör en repris nån helg. He ä ba å kom!