söndag 21 september 2008

Soppa och skratt!

Kom hem från Andreas nu efter fisksoppa och Chris Rock HBO Special. Älskar att skratta åt roliga människor och den här showen var riktigt kul. Minns inte namnet men den är väl 4-5 år gammal. Jonas, Andreas bättre hälft, kom också över så det var jag och grabbarna som vanligt =) Men jag fick en tjejstund hos Lotta innan då hon bjöd på sitt vaniljkaffe och vi surrade lite skit. Hon och Maria har bokat resa nu och det är bara att erkänna att man är avis, men jag ska ingenstans som sagt. Inte än på ett tag i allafall. Körde en dansklass på SATS tidigare idag, "Feminine moves" och det var en skön klass. Alltid kul att få dansa och göra det till bra musik. Känner mig dock stel och inte alltför bekväm med att se mig själv i ögonen när jag går mot en spegel och ska se snygg och sexig ut. Haha, måste träna lite mer här hemma kanske ;-) Nu ska jag kolla Entourage och sen sova, denna vecka är över och imorgon börjar en ny. Spännande! =) Och den börjar ju med födelsedag för en av mina bästa vänner...som jag tyvärr inte får fira med i år. Snyyyyyft!

Inga kommentarer: