måndag 15 september 2008

Hemlagad pizza!

Igår kväll gick jag och Freddie över till Andreas tillsammans med David och Britta för att göra middag. Hemgjord pizza stod på menyn och snacka om att det är GOTT! Vi slängde på en blandning av grönsaker och kött och toppade med ost och kryddor. Mums! David flyttar till Oslo idag så det blev lite avskedsmiddag för honom, jag hoppas jag kommer kunna dra dit en helg innan jul för att hälsa på honom och kanske framför allt - Tess som jag inte sett sen Valborg! Saknar henne och det är tur att man vet var man har henne även om det går nåt år mellan gångerna vi ses. Förhoppningsvis blir det mer framöver. Jag vet ju även att hon planerar en rolig tillställning innan jul =) Nu ska jag fortsätta pyssla en stund, känner mig som Katta och Sara idag...hihi. Miss you girls!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad pysslar du med tro? Låter skoj, synd att du inte kunde sitta här på vårt vardagsrumsgolv å pyssla så kunde vi pysslat tillsammans =)jAG OCH jOSEFIN ÄR LEDIGA IDAG SÅ HAR TRÄNAT OCH LEGAT OCH SLAPPAT VID POOLEN. nU ÄR VI UPPE OCH ÄTER LUNCH - (oops skulle inte va stora bokstäver) resterna från gårdagens middag på Cheesecake =) mums!

Pussar och kramar missing you