lördag 27 september 2008

Kalasfredag!

Igår morse när jag kom till Bert och Freddie hade Bert målat fina ballonger. Haha, ett porträtt av Freddie och det bästa var att han skrivit "perfekt syn" och gjort en pil till ögat. Jag skrattade ihjäl mig... Jag fixade nybakad vetekrans...
...som det var såhär mycket kvar av efter att Bert huggt in på den!Man ska inte vara blyg! Freddie blev överraskad och glad och vi satt och snackade en stund innan jag åkte till jobbet.
En glad och mätt Bert =)
En trött lillebror fick vara med på kort som jag skickade som mms till mamma!
Bert hade även självklart pyntat Freddies cykel med ballong och sen en sån där grej som låter som en moppe på handtaget som killar hade när dom var små. Haha, något irriterade ljud skulle jag gissa på. Men nu hör man ju när det är Freddie som kommer cyklandes... =)

Inga kommentarer: