söndag 21 september 2008

Härliga söndag!

Solen skiner och det är VARMT (ok, inte med L.A.-mått men för att vara Sverige)! Tack för det, jag fryser ju som tusan här hemma så fort det blir under 10 grader. Fortfarande ingen värme påslagen så igår kväll fick jag krypa ner med sockar, filt och täcke i sängen. Fint. (Okej, I-lands problem..) Ge mig en varm kropp att kramas med istället!!! Jag bakar en paj just nu och ska snart byta gardiner här hemma. Patric och My bär ut hennes sista saker och My har lite ångest över hennes fiskar som antingen dött eller blir nedspolade.. hehe, jag tror faktiskt dom levt klart sina fiskliv och kan känna sig nöjda! Tog en skön långpromenad förrut i skogen. Avkopplande. Skogen var det jag saknade i L.A. så nu kan jag ju vara glad för att jag bor nära den då, för att vara positiv. Jag får helt enkelt det ena eller andra. Hav eller skog. I framtiden ska jag ha både och minsann! I allafall så är stadsskogen väldigt mycig att promenera runt i och nu gick jag samtidigt och babblade i telefon så då kanske jag ändå inte njuter så som man kan göra. Det blir ju inte lika tyst och stilla när man går och tjattrar i en hands free. Hur som helst så blev jag pigg och frisk luft är det bästa för tankar och kropp! Har nu sett 1a avsnittet av nya Entourage och som jag har väntat! Älskar den serien och starten på nya säsongen var ju klockren =) Alla som inte sett den - do it!

Inga kommentarer: