fredag 19 september 2008

Freeeeedag!

Trots att jag jobbar imorgon är det ju lite fredags-känsla. Ska strax iväg till jobbet, nu ringer ju kunderna om läget på börsen och bolånemarknaden så det står härliga till! Jag blir bjuden på R.E.A. show på Hamburgerbörs ikväll och det blir nog riktigt kul.. Igår var det studiebesök på några internavdelningar i Stockholm så det blir ett himla tågåkande denna vecka. Men det gör inget för ikväll ska jag träffa Naja som det var evigheter sen jag såg! Hon har även hunnit bli ett år äldre nu, hehe. Det måste firas!

1 kommentar:

Josefin sa...

Hola bebe!

Åh va roligt med REA, berätta sen hur det var! =)

Gud jag hade totalt glömt bort NIKE, bra du påminde mig! Ja åh så roligt det skulle vara om alla gick, en riktig tjejhelg! Absolut, ska försöka hålla koll. Du med!

Puss å kram snygging!