måndag 22 september 2008

Insomnia, igen..

Klockan 05:30 ville min kropp inte sova mera. Har alltså fått en släng av Insomnia, igen. Som jag får ibland av någon anledning jag inte känner till. Sova har aldrig förr varit ett problem, i mina yngre dar...?! Jag låg klarvaken och stirrade i taket en stund men sen gav jag upp. Tände några ljus, fixade kaffe och klädde på mig garderobens tjockaste tröja för att jag frös. Sen var det alltså godmorgon för mig. Efter en stund gick jag ut på en skogspromenad, hem och åt frukost och sen en snabbis till gymmet nyss. Orkade inte köra så mycket men lite grann är bättre än inget i min värld =) Saknar en träningskompis... Nu ska jag äta lite lunch och sen om 2h är det jobbdags! Känns som att halva dagen redan har gått fast än klockan bara är 09:45. Jag skulle tro att jag kommer vara ganska trött ikväll och då är det skönt att jag inte behöver göra mer än gå hem och sova. Hoppas på ett livstecken från Mexico under dagen, det har varit ovanligt tyst nu ett bra tag.. kan det vara så att man har fullt upp med att lata sig vid poolen med en Corona, tro? =)

Inga kommentarer: