tisdag 16 september 2008

Pyssel = expensive shit!

Handlade ju som sagt en massa pyssel idag, pennor, lim, målafärg, pensel, papper, stickers, skruvmejslar (måste börja samla verktyg insåg jag!) och lite annat smått och gott. Hade två ramar från IKEA som jag tänkt måla i en evighet och nu äntligen fick jag det gjort. 20 min tog det så man kan ju undra varför jag dragit ut på detta? men men.. Måste nu bara välja ut bilder att framkalla och sätta in i ramarna. Snyggt ska det bli på min vägg! Var och shoppade på Panduro och jag skulle ju kunna köpa upp hela affären, det finns ju så mycket fint och man blir så inspirerad att pyssla, måla och göra tryck av olika slag. Var nära att köpa segill, lackstång och stämplar och grejer men det får nog vänta till jul. DYRT som tusan är det ju och jag gjorde ändå av med för mycket pengar trots att jag bara handlade en bråkdel av allt jag ville få med mig hem. Måste kolla om det finns billigare på nätet... Sara, vet du? Martin ringde nyss och vi pratade om hans nya projekt - en lägenhet han köpt här som ska renoveras nu. Jag ska hjälpa till, hehe..det blir intressant. Jag sa att jag gärna ställer upp och river ner kök och grejer, däremot har jag ju inget tålamod så nåt pillgöra tänker jag inte ta på mig. Då sa han att han mycket väl kan tänka sig att jag tycker om att förstöra saker. Jahapp, trevligt... Det ska i allafall bli kul att han flyttar hit snart, synd om honom att han får pendla typ 20 mil varje dag dock. Nu ska jag sova efter att ha fixat lite födelsedagskort och annat som jag inte tagit mig för innan. Imorgon börjar dagen med träning och sen jobb ända till kl.22.
"Man lär sig något nytt varje dag" Kram på er mina vänner!!

2 kommentarer:

Josie1 sa...

CHRIS, vad är det där för nyskapad "dagens outfit" pose ?

Anonym sa...

Vännen...visst är det roligt med pysselgrejer =)Jättedyrt dock, jag vet =( Tyvärr har jag ännu inte hittat något billigt ställe på nätet. Mitt största tips skulle nog vara att åka till USA och hadla på sig pysselstuff ;)

Pussar och kramar på dig!

LA 4 Life!