söndag 14 september 2008

Nyvaken kl.1445

Söndag och jag är ledig idag och imorgon! My var precis här och hämtade sin säng så nu har jag ett dansgolv i andra rummet, hehe =) Kanske skulle passa på att ha fest innan nåt litet embryo hinner flytta in... som inte kommer få det så lätt, mohaha. Carro ringde och behöver eventuellt hjälp i nya butiken i Sthlm imorrn så jag kanske får åka dit och hjälpa henne. Isåfall passar jag ju på att träffa Fia som börjar nya skolan imorrn, spännande! Annars ska jag på Patrics dans ikväll och sen ska jag och Freddie laga pizza, mums! Jobbet gick bra inatt och innan jag gick dit träffade jag Andreas hos Per, min nya granne, och fick höra om hans resa. Verkar som att fler gillar Vegas, dom hade bott på Mandalay Bay och där hade han kunnat stanna i en vecka sa han. JAG förstår det, sa jag. =)

Inga kommentarer: