lördag 27 september 2008

Hemmafest är bäst!

Ibland vill man inte vara någon annanstans än just precis där man är och igår vid midnatt var ett sådant ögonblick. Jag är så glad att kunna ha dessa härliga personer omkring mig...det fick mig att inte tänka lika mycket på att jag verkar vara otursförföljd numera. Gitarrspel och sång är oslagbart och får mig verkligen på bra humör. Igår kväll lät det alltså såhär hemma hos Freddie och Bert....
Bert är grym på att improvisera sina texter och bjöd på sig själv som han alltid gör! Det är omöjligt att inte brista ut i skratt när man är i närheten av honom. Vi fick även höra en rolig historia om när han var i fjällen med Jonas föräldrar och råkade kalla hans pappa för morfar. haha!!
Här var det lite allsång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad hände med alla fina bilder på Freddie som NICK CARTER?
Trodde man skulle fås e en sån på bloggen...eller du kanske sparar den till senare..? :)
Hoppas att du mår bra hjärtat mitt! Jag tänker på dig hela tiden och vet att det på nått sätt ändå är våran TID tillsammans nu. Eller hur? Puss love you always!*