onsdag 3 september 2008

Hoppsan, jag tappade en tändsticka

Rensar för fullt här hemma. Ut med gammalt så man får plats med nytt =) Skrattar ibland åt gamla saker man rensar bort, allt ifrån foton, papper, brev, små lappar, kvitton (ångest!), kläder och räkningar... Sträckte mig i baksida lår igår (Jossan, ska vi bilda klubb?) så idag har jag gått runt som ett mongo på jobbet och det gjorde till och med ont att sitta ner. Ska ta en liten kvällspromenad med Malin strax för att mjuka upp baksidan lite. Inte skönt att ha såhär ont, måste vara hel igen imorgon om jag ska dansa med My. Dagarna går ju så fort fram och nu är det bara en jobbdag kvar innan lite ledigt igen. Hade funderingar på att åka hem till familjen men jag tror det får vänta. Vill gärna åka bil upp för att det ska bli billigt och det verkar inte som att någon jag känner ska köra upp denna helg. Så det blir väl Stockholm igen antar jag =) Kan man inte åka på lyxweekend med poolparty i Vegas så får man ta en weekend i Stockholm, haha. Nästan lika lyxigt är det ju på Birger Jarlsgatan så jag klagar inte ;-) haha! Brudar, jag vill höra allt ni inte vågar skriva på bloggarna, jag vet nog att ni har något att berätta som ska stanna i Familjen...:-) Hade gärna velat vara med er och det syns hur kul ni har och det gör mig så GLAD!!!!

2 kommentarer:

Josie1 sa...

Chris vad menar du, tror du vi döljer nått på bloggen =)

Josefin sa...

Ahh nej, inte du med! Sträckning i benet suger fethårt. Tur vi är unga, spänstiga och fräscha så vi läker snabbt :)

Vad hemligheterna beträffar kan jag bara blotta mig själv och säga att jag INGENTING har att förtälja. Wish I had, haha. Men somliga andra hade kanske mer fullt upp... ;)

Puss!