fredag 12 september 2008

Grattis Tobbe!!!

Idag fyller min käre vän Tobbe 25 år och jag hittade den här bilden som jag tycker symboliserar Tobbe och Chris rätt bra! Den är tagen på nyårsafton 2006 när det var stor fest i Sundsvall. Jag, med videokameran i högsta hugg (sällan!) och Tobbe röjandes på dansgolvet med glaset (inte heller sällan) i handen och flugan på sniskan =) Ska jag lägga ut filmen från det ögonblicket också måntro? Hehe. "Cotton Eye Joe" eller hur var det nu? Hoppas att du får en bra födelsedag och blir firad ordentligt i Sundsvall. DU är grym på alla sätt och vis och jag är så glad att jag lärde känna dig för...hmm...låt se nu...9 (!!!!!!) år sen när vi började gymnasiet. (Shit, NU känner jag mig gammal) Jag har så otroligt många roliga minnen tillsammans med dig och allihopa samlar jag med skratt och glädje och bevarar så länge jag lever. Din humor är bäst! Önskar dig ett kanonår som 25 åring - the only way is UP!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är friluftsdag. Alla springer runt överallt.
Vi står utanför restauranten uppe vid ängen på södra berget, jag, klas och challe.
Plötsligt kommer Sanna Sjödin mot oss. Arm i arm med... en främmande tjej. Vi morsar på varandra
"Hej" Säger Sanna och fortsätter..
"Det här är Tobias, som jag berättade om. Tobias, det här är Chris."
"Shit.. play cool" Tänker jag. Sträcker fram handen, avslappnad utåt, nervig som fan inombords.
Chris. Olai. Jansson. Här gäller det att inte sabba. ALLA vet vem Chris är. Fan, hon är rätt söt.
"H-h-heej"
Och så var det över. 30 sekunder senare är de på väg därifrån och jag står kvar. Och har hälsat på Chris från Vibacke. Fy fan. Hoppas jag får lära känna henne bättre.

Och det har jag ju få gjort! Kanske inte påd et sättet som var min tanke första gången.. ;) TACK för att du alltid ställer upp, och är en jävligt positiv människa!

kram t-bone

ps. Va?!?! Finns det en film. Den får vi inte visa för nån. Jag vill minnas att jag ahr en mindre smickrande med dig också. You show - I show. Ds.

Anonym sa...

Och TACK för att du är en grymt bra kompis också såklart!

Josefin sa...

Såååå vacker bild min vän! (Den vid headern.)

Anonym sa...

ähum.. du kan ju inte börja med att säga att det var en vacker bild. Då blir man ju alldeles till sig! Sen skjuter du ner en med "vid headern.." Nä, men jag går och dör lite inombords då.