lördag 28 februari 2009

Efter regn kommer solsken!

Jaaaaaaaa! Jag fick den vinterdag jag hoppats på! Imorse när jag vaknade såg det ut såhär utanför fönstret och vem blir inte på bra humör då?
Mamma satt och läste på balkongen och jag klädde på mig och mötte upp Fia för en långpromenad på Norra Berget. Det var helt ljuvligt!
Bästisar njuter i solen :)
Det var längesen jag såg såhär mycket snö hemma på gården...
...och mer har det varit för nån vecka sen!
Casper rullar sig i snön!
Efter dusch och ombyte var det dags för frukost på stan, min och Fias tradition. Vi såg nåt väldigt roligt på väg ner.... ser gubben på bilden? HAHA han tror han bor i Afrika kanske eftersom han bär sin ICA kasse på huvudet :) Det här ska testas!
På favvocaféet "Tant Anci och Fröken Sara" där vi åt grillad macka och drack chailatte!
En något bakfull Anders mötte upp oss och vi hade en väldigt trevlig stund och jag är glad att inte vara ensam om vissa tankar :) Två snyggingar på torget....
När jag kom hem satte sig jag och mamma på altanen och solade i två timmar. Per och Inglis kom också och gjorde oss sällskap en stund, vi kan kalla det för vår "after ski" och det serverades öl, te och yoghurt efter önskan! Underbart skönt med SOL och det var precis vad jag behövde!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååååå, Chris, det låter som att du har det alldeles underbart hemma hos mamma och familjen!!! Fina vinterbilder också...

Pussar och kramar hoppas vi ses snart!