söndag 22 februari 2009

Igår kväll var det tacomiddag och FF hos Lottas mamma :-D Jag bjöd med Lottie från min klass, en supergo tjej från Örebro som jag hänger mycket med, och sen var det Lotta, Mary, Isabella, Andreas, Per och Magnus så vi var den vanliga familjen! Mys! Vi åt massa tacos och såg lite på Melodifestivalen som jag inte alls gillar egentligen men det var ok. Sen spelade vi spelet "Så det kan låta!" och då blev det många skratt... haha
Lottie och Per koncentrerar sig på att antingen nynna eller rita en sång =)
Lotta blev frustrerad när vi inte kunde gissa "Himlen runt hörnet"!
Jag skulle ha tagit en bild på kvällens tävlingsmänniska, Isabella, för hon framkallade många garv. Helt underbart hur man kan se tävling i ALLT och hur rolig hon är! reglerna ändrades hej vilt och det är ju självklart att vi tog hem vinsten =) jag och Isabella gick ner på BJ för att kolla läget och läget kollades kan man säga... Nu blir det pannkakor och film hos Lotta, precis vad jag behöver - tack Per I love you!

1 kommentar:

Fia sa...

Hej min ängel*
*Vi står när dom andra faller*
Puss jag älskar dig gumman!