fredag 13 februari 2009

Teambuilding

Gäsp!!! Idag är jag trött...sitter och försöker plugga det sista inför min reflektion kl.09. Ingen bra pluggvecka det här, har haft tankar på helt annat håll och inte kunnat plugga hemma. Som tur är har vi varit effektiva med projektet i skolan så där har det gått bra. Jag och Annelie skrev klart projektplanen igår och den ska presenteras i eftermiddag. Sen hoppas vi att det bara är att tuta och köra! För att få ny energi och inte bara prata projekt hade grupp "I.N. ONE" (min projektgrupp) teambuilding igår kväll. Vi hade den stora äran att få vara ombord på M/S Carl Gustav som ligger i ån och där lagade vi stor middag och dukade långbord. Det var en lyckad kväll, jag tror alla mer eller mindra skrattade så vi grät. Vi lekte lite lekar och det spårade ur ganska snabbt och alla bara flabbade. Underbart =) Jag fick även chansen att prata en hel del om USA med Anna som egentligen bor där men som bara är i Sverige för att gå den här utbildning och rehabilitera sin skadade rygg. Hon är elitidrottare (hästdressyr) och satsar på OS framöver. Grym tjej som dessutom har hand om administrationen för ett engelskt gruvbolag när hon inte pluggar. Skinn på näsan, ruskigt målmedveten och jättetrevlig. Hon sitter på ett fint visum också så hon är nästan amerikan :-) I april kommer några av hennes amerikanska kompisar så då bokade hon mig för en utekväll med dom, ja tack!! Daniel och Adam fotade som värsta paparazzis igår och det kommer dyka upp en hel del knäppa bilder på Facebook kan jag tro... Vi hade "huvudbonad" som tema =) Idag är det skola och sen jobb, hörde att lillebror ska jobba för första gången på evigheter så det ska bli kul att se honom där. Sen kommer syster på besök ikväll, LÄNGTAR! Men nu är det dags att ta tag i den här dagen och få nåt vettigt gjort. T.G.I.F!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en trevlig helg, underbara du!!
Hoppas det gick bra att läsa den "tråkiga" boken :)

Många kramar från soliga/snöiga norr!!