fredag 27 februari 2009

TV-tips!

Har sett Så Ska Det Låta med bl.a duktiga Sonja Aldén och sen SKAVLAN som är min favvo talkshow (av de svenska, fast ja, han är ju norsk) och där var Stellan Skarsgård och pratade en massa intressant, Liza Marklund som jag inte sett i intervju sen allt uppdagades om hennes eventuella lögner i böckerna om Mia och sen snyggingen Mads Mikelsen bland andra. Bra show, vettiga ämnen och inget flams och trams! Rekommenderar er att gå in och kolla på avsnitten om ni missat, det är ofta väldigt bra och sevärt. Let's Dance såg vi lite grann av och Laila Bagge's klänning var ju hur cool som helst, den skulle man gärna vilja ha på nå rockfest! Hon är grym hela hon! Som alltid när man kommer hem var det god mat serverad och det var så skönt att sitta vid bordet med mamma, Per och syster. Mysigt och trevligt. Mamma kämpar så bra med att äta, jag borde ju ge lite av min vikt och aptit till henne för det skulle hon behöva! Nu ska jag dela filer med syrran och sen sova, promenad med Fia 09:00 imorrn bitti. Det är MASSOR av snö ute och helt underbart vackert!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har glömt att tipsa om "Den rätta för Rosing" :)