onsdag 25 februari 2009

Sjuk igen :(

Det blev en dag i sängen idag, mot min vilja. Feber och ont i halsen och det var verkligen inte välkommet. Jag har ju varit sjuk en gång i år så jag fattar inte att det kommer en gång till nu... Kanske är det för att jag känner mig så hängig överlag. När man inte är helt i form i psyket så kanske kroppen tar mer stryk än man inser.. Nu låter det ju som att jag har nåt allvarligt psykiskt tillstånd och så är det inte, känner mig bara knas och kan inte sätta fingret på exakt vad det är. Men det är ju så mycket som hänt senaste tiden och jag tror det påverkar mig mer än jag vill inse. Hur som helst, det här med min förkylning/influensa är ju sånt som går över och jag bryr mig inte så mycket eftersom det finns värre saker här i livet. Jag har sovit hela dagen medans mina team-polare jobbat med projektet. Imorrn ska jag + två tjejer till på ett viktigt möte så jag hoppas och ber att jag ska få vara friskare så jag orkar gå! Har kollat lite på Brad Pitts senaste film "The curious case of Benjamin Button" och den är riktigt bra. Annorlunda och intressant och jag har ju haft den hemma i evigheter så det var på tiden. Men snacka om att det är tråkigt att ligga hemma själv en hel dag, jag tycker så synd om mamsen som ligger själv dag ut och dag in. Fyyyy, önskar jag kunde vara hos dig! Jag hoppas alla mina vänner har överseende med att jag inte är så pigg och glad just nu, orkar inte riktigt ringa och prata en massa utan vill bara friska på mig och ta nya krafter. Mars-månad ska bli en BRA månad med mycket skoj har jag bestämt. Jag längtar verkligen till ljusare tider...

Inga kommentarer: