torsdag 26 februari 2009

I♥smoothie

Trodde inte jag hade nånting kvar hemma att göra smoothie av men jag lyckades få fram ett äpple som jag inte hade ätit annars men som jag skalade och skivade så det blev som nytt :) Sen ner med is och lite björnbär som jag hade kvar sen min fest, och en skvätt juice. Det blev en smarrig smoothie! Igår drack jag en liter hallonsmoothie och idag blir det nog ungefär samma. Skönt för en ond hals! Jag ligger i sängen och hoppas samla kraft så jag kan ta en dusch, fräscha upp mig och orka gå på mötet kl.15 och sen på Davids release för hans Egobok. Vore kul och viktigt, men hälsan kommer först och är jag inte pigg stannar jag inne. Men ibland undrar man ju om man inte bara blir sjukare av att ligga inne hela dagarna... Nåt som är kul är ju att man hinner se hela Nyhetsmorgon och nu även "Efter 10" som är ett bra program tycker jag! Fast jag önskar att jag orkade läsa istället, finns så mycket bra att läsa och jag tror jag måste beställa några nya böcker snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner Hugo i "Den rätta för Rosing" :) Mobba inte pojkarna i det programmet ;)
Frida