fredag 27 februari 2009

Hur cool är det ok att vara på tåget?

Såhär cool är i allafall jag. Haha. Det är så soligt och jag har huvudvärk så då fick solbrillorna åka fram. Lite sommarkänsla och anonymitet som kommer väl till pass en dag som denna. Snart hemma hos mamma och det är så vackert ute, sol och snö. Perfekt kombo men den kommer inte ofta till sin rätt. Idag hade jag L.L. (Lottas & Isabellas nu välkända uttryck = LyxLunch, som de har varje fredag) med Jacob och det var skönt att sitta och varva ner lite grann. Veckan har varit tuff på många sätt och vis men när jag gick från skolan kände jag mig ändå NÖJD och längtar redan till måndag då jag får ta tag i projektet igen. Ser fram emot en helg med familjen och vill gärna hinna med en frukost + promenad med Fia och Anders! TYVÄRR blir det nog ingen skidåkning eftersom jag fortf är krasslig och det är jag verkligen besviken över. Längtar ju till spåret...

Inga kommentarer: