torsdag 5 februari 2009

Fler höjdpunkter från NIKE!

Dansshow/Modevisning med Team Nike! SÅ snygga tjejer som dansar grymt bra och ser ut som proffs, dom ÄR proffs! Långt klipp, det är värt att se på hela! Jag satt och njöt av showen och blir riktigt avundsjuk på de som får vara med... jag vill också!!!!
Tobias Karlsson och Annika Sjöö från Let's Dance dansar ju helt underbart tillsammans! Annika höll i två klasser som jag och Jossan gick på och det var verkligen roligt att få testa. Den första var samba och där gick det undan med höfterna och man kände sig något stel till en början. Som tur är hade hon inte för svår koreografi så man hängde med! Den andra klassen var en jive, jazz & Lindy och då hade man det största leendet på under hela timmen. Jag och My stod längst fram och försökte hänga med i alla steg och det gick nog ganska bra får jag väl säga. Man hade nog kunnat spela in en komedifilm till en början för takten och stegen sitter ju inte riktigt som dom ska utan man känner sig lite fel ute.. men ganska snabbt fick man till det och fötterna och huvudet hängde med bra! UNDERBART roligt var det iaf och när det var slut ville man bara ha MERA MERA MERA!

Inga kommentarer: