onsdag 11 februari 2009

From the United States of America....

...kommer ju de här röda partymuggarna! (Gordy och jag i en taxi på väg till Hollywood och "the lobby")
De är med i varje highschool film och i Adidas senaste reklam.... och nu har en kille i min klass fått general patent på DIXIE CUPS i Skandinavien!!!!! Så snart kan ni ju räkna ut vad jag kommer servera drinkar i på mina fester. Grymt, jag har saknat dessa muggar sen jag flyttade tillbaka till Sverige. De går aldrig sönder och de finns i flera färger och är helt enkelt bäst på fest!
Beachparty på Venice beach sommaren 2006. En helt oförglömlig eftermiddag/kväll hos Adam med trevligt folk, en urgullig hund, champagne varje helslag, bubbelpool på altanen och så långt ifrån en svensk fest man kan komma! LOVELY! Jag var där med Frida och Jennie och vi hade hur roligt som helst och jag minns det som igår =)

Inga kommentarer: