onsdag 25 februari 2009

Känner du såhär?

Senaste veckan har som sagt varit BLÄ för mig. Kanske är det för att jag nu blev sjuk igen som jag har känt mig nere men det kan ju även vara nåt annat, så som det är ibland. Jag har även haft värsta fulveckan då jag känt mig bedrövligt osnygg. Jag ser en massa fräscha människor och tycker alla är så fina och snygga utom jag. Jag ser en massa kläder jag önskar jag kom i, varför kan jag inte ha Gina Tricots snygga jeans till exempel? varför har jag inte smalare lår och längre ben? Varför tycker jag inte att nånting passar på mig och varför känns min kropp plufsig? Jag vill bara gömma mig i en säck ungefär. Det är inte ofta jag får sånna här dagar men som tjej vet man ju att det är helt normalt...ibland känner man sig snygg och ibland känner man sig ful utifrån och in. Och det är väl helt okej att klaga över ytan emellanåt, det måste man få göra. Men. Då kan man gå in här och läsa och vips så får man genast perspektiv på LIVET och vad som är viktigt och vad som egentligen inte spelar det minsta roll....... JAG KÄNNER SÅ MED DIG!!!!!! Håller tummarna för att du ska överleva och vinna kampen!!

Inga kommentarer: