torsdag 26 februari 2009

En bra dag!

Imorrn får jag äntligen kramas med mamma och syster igen =) Det har varit två långa månader att vara ifrån mamma och jag blev så ledsen när jag kanske inte skulle kunna åka hem för jag var sjuk, men idag känns det bättre och jag lovade mamma att inte vara föööör nära henne. Men jag bara måste träffa henne så det känns så kul! Var på ett viktigt möte tillsammans med Lottie och Emma i eftermiddag och det gick STRÅLANDE Vi har fixat en uppdragsgivare och minst 10 000kr till vårt projekt. YES! Nu kan arbetet börja på allvar och det kommer bli så bra och roligt. David, min ena utbildningsledare, hade releaseparty för MIN EGO BOK som han skrivit tillsammans med en vän och den köpte jag! Så nu mina vänner och släkt ska ni få fylla i den och ge mig lite credd. Jag tipsar er att köpa den till er själva, i present eller middagsbjudnings-present för den är faktiskt riktigt rolig och har ett väldigt bra syfte; Att ge dina nära och kära mer feedback! Nu ska jag dricka en kopp hett te och sen sova gott. Längtar till imorgon kväll!!!!

Inga kommentarer: