måndag 9 februari 2009

Måndagsmåne

Fullmåne ute, jag fick ett fint mms från Martin med en bild på månen i Stockholm! Härifrån ser jag tyvärr ingen fin måne, den gömmer sig bland molnen. Stan ser ut som Tjernobyl dessa dagar - fyyyyy!!!!
Sitter i soffan och försöker läsa...det går inte så bra. Tankar på annat håll. Funderingar. Bearbetning. Hade en rolig dag i skolan, föreläsning om kommunikation som jag älskar! Mitt favoritämne =) Inget nytt utan mycket jag kände igen från Retoriken och USA. Jag tycker verkligen att interaktion mellan människor och hur relationer fungerar/inte fungerar är så intressant. Det finns hur mycket som helst att lära sig och alla människor kommunicerar olika och tolkar olika. Vi får dra många paralleller till våra egna upplevelser och det finns ju hur mycket som helst att säga om alla relationer man har och har haft. Sist idag gjorde vi några rollspel och en grupp gjorde en riktigt rolig sketch. Tycker om mina vänner i klassen väldigt mycket och det känns tryggt att veta. Imorrn bitti ska jag och Hampus gå och träna tillsammans, beach 2009 finns det visst nåt som heter men som jag inte riktigt har orken att fokusera på... men det kanske man borde, man är ju inte 18år längre..haha! Nej nu måste jag försöka läsa lite...

Inga kommentarer: