söndag 27 december 2009

2 månader kvar!

 Jag och mamma kunde ju lätt bli tagna för muslimer i spåret idag eftersom vi såg ut såhär:



-12 grader och jag hatar att frysa! Det tar en stund innan jag får upp värmen och då känns det som att kroppen ska gå i bitar av köldskador.
Nu är i allafall nya skidorna invigda :) funkade mycket bra och jag hoppas jag kan få mera sällskap i spåret framöver, det är härligt att vara ute och åka och alla kan lära sig! Idag var det nästan magiskt i skogen, jag och mamma åkte och njöt av hur fint det är med snö och skog. Härligt!
Glad :)


Nu börjar den seriösa nedräkningen, om exakt 2 mån ska jag åka Tjejvasan och dagens 7km var bara en liten uppvärming, nästa gång måste jag åka milen i allafall om jag ska orka denna utmaning!
Tekniken är inte direkt perfekt, men vad gör det...? träning ger färdighet och jag ska bli bättre!
Nu blir det dusch och bastu och sen en god middag med familjen!

Inga kommentarer: