fredag 25 december 2009

Framtidens projektledare önskar god jul!

Nu kanske jag blir halshuggen, men jag gillar att ta risker :) det här var ju så himla kul!
Här är en video på vår julhälsning till teamet på julfesten!
För ett år sedan kände jag ingen av dessa tjejer och efter ett år på Idékraft tillsammans kan jag lätt säga att mitt liv blivit så mycket roligare och det här är bara ett av många minnen jag har med dessa fem otroligt smarta, drivna, kreativa, positiva och inspirerande snyggingar!
Är det någonting som behöver styras upp så fixar dom det alltid på bästa sätt! 

5 kommentarer:

Sara sa...

Fasen vad roligt, underbart ju =)

Anonym sa...

Så roligt jag skrattar så tårarna rinner. Det var det bästa / roligaste jag gjort. Tack fina du för att du finns. Ett minne för livet.
Tycker att det är så roligt att vi träffades. Gör verkligen dagarna helt underbara. Massa pussar Johanna

Anonym sa...

Hahahaha.. Såg filmen nu, jag döööör! :) Gud vad kul det var, hela festen var så fantastiskt lyckad!

Vad fint vi sjöng, vi kanske skulle starta en Idékraftskör?! Hahah, eller inte. Men dansa måste vi göra igen.

Puss på dig vännen, saknar dig här i Uppsala.
Lisa

Anonym sa...

Jag säger bara Raj Raj!
Älskar er underbara festkommitteé!
jag blir rörd, garvar ihjäl mig OCH njuter tillbaka!
ABSOLUT ett minne för livet!!
puss på er alla fantastiska medverkande i filmen... =)

Anonym sa...

Ps. hälsningar i förra inlägget från henningsson;) (jag var inte så bra på att publicera märkte jag visst=)