onsdag 16 december 2009

JUL-LOVE!


Sara, Josse och Jossans pepparkakshus!
Tjejerna har chokladtomte-fetisch, chokladtomtar i hela lägenheten och en hel chokladtomte-familj som står i ring och liknar en sekt! När jag vaknade på morgonen var det någon som ställt en stirrande chokladtomte framför näsan på mig. Inte normalt.
Tack för en rolig julfest i lördags, tjejer!
I måndags hängde jag med Gino, Sara och Josse i Stockholm och det var så himla kul. Just like old times :) Och Sara följde med mig till Uppsala och vi hade en spel- och glöggkväll hos My och Patric i måndags.
Vi åt och åt och åt och åt... :) Noomie och Valle kom förbi, direkt från London - trevligt!
Det tipsas hej vilt om vem och vad jag ska dejta.. nördar och tjejer är senaste tipsen, så jag tog chansen att pussa lite extra på Lisa i fredags eftersom hon är så bra. På allt! Och kul hade vi :)



Speaking of love, är det nån gång jag blir riktigt riktigt avundsjuk så är det när jag är med dom här två godingarna:


Johanna och Alex. Finaste paret jag känner!
Jag tror att dom bluffar om att dom varit tillsammans i 10 år, jag tror Johanna fick honom på kroken strax innan vi började plugga ihop för dom verkar så nykära. Det är helt underbart med stark kärlek och jag är så glad att jag lärt känna dom. Inspirerande, minst sagt!
Får vi som vi vill ringer det klockor på landet snart... :)
Krya på dig, Johanna! HÄR läser ni hennes nystartade blogg!

1 kommentar:

Märy the houseowner sa...

Vad då "någon" ställde tomten framför dina ögon? Förstår inte vad du menar... Självklart gick/flög/hoppade den här tomten helt självmant till bordet framför dig. Jag såg nog under kvällen att han hade spanat in just dig

:)