måndag 7 december 2009

En helg med mina idoler!


Idolerna!
Jag är avundsjuk på mig själv som har dessa två brudar i mitt liv!
Låt oss aldrig sluta skratta som vi gör eller ta oss själva på minsta allvar... det finns inte något bättre i livet än att få skratta och ha roligt med sina vänner.
Tess och Fia - censurera aldrig era personligheter, ni är två orginal!!!!

I fredags kväll var det Backstreet's Back....

Vi mötte upp Emma, Elle, Zelly och Rebe vid Hovet och snackade gamla minnen och drack en sommardrink, haha fanta-rosé i december värmde gott!


Sen klev vi in på Hovet, på dagen exakt 13 år sen vissa av oss var på Backstreet för första gången.
Dom håller än vill jag lova, konserten var mycket bättre än förra året för nu hade dom duktiga dansare och en DJ på scenen. Han körde mycket Lil Wayne mellan balladerna så det skulle bli lite röj :)
Pojkbandskoreografin satt som den skulle, rösterna är fortfarande mycket fina & konfettin kom regnandes på slutet :)
Vi dansade loss med alla andra på golvet, mest brudar och en del killar som fattat att dessa var rena rama guldgruvan!


Riktig nostalgitripp!


 


Vi vill så gärna vara såhär tuffa och coola, men vi är två riktiga mjukisar...

...för det här kommer vi aldrig sluta tycka om....



Inga kommentarer: