tisdag 22 december 2009

Varför slutar vi drömma när vi vaknar?

Jag som gjorde en så snygg tatuering inatt!! 
Jag, brorsan och syrran var i Santa Monica och julhandlade och jag kom hem med en tattoo på vaden. Sen ringde Jossan och frågade om jag sett hennes rakapparat och hon hade gjort en likadan tattoo som Lady Gaga har på överarmen och jag blev avundsjuk.

Ganska svalt ute idag. -17 grader. Ni vet då snoret fryser utanför näsan så man slipper snyta sig!

Dan före dan före dopparedan... Godmorgon då!

2 kommentarer:

Märy the houseowner sa...

Hallå Chris Svan! Det kan inte varit lätt att spåra själv med tanke på all pudersnö som kom igår. Men jag är impad som alltid av din viljestyrka :)

Självklart blir det partaj på Juldagen och det blir nog Oscar, precis som du säger är alla andra biljetter redan slut. Vi har inte bokat allt än men jag vet att party blir det :)

Hoppas också vi kan få till en promenad (eller skidtur? men då går det inte fort ska du veta..) men jag hör gärna av mig om det blir tid cohs er om du har tid..eh..

Njut av snön och slappa med familjen!!

Många julkramar

carola sa...

Hahahahaah, vilken dröm, skrattar ihjäl mig

<3