torsdag 17 december 2009

UNiT18 önskar God Jul!


Vi sliter som små djur med vårt projekt!
Idag har vi fixat drygt 200 julklappar som vi ska dela ut till läsarna imorgon bitti på stationen! Pysslat och haft riktigt mycket julstämning på skolan. Lisa bjöd på praliner :)
Om du går förbi tågstationen runt kl.07 imorgon och är snäll så kan du få ett paket och en tidning i handen!
Sen tar vi jullov och en välförtjänt pause från allt projektarbete!
I tisdags var vi på Julbord på Hyllan med hela UNT. Riktigt god och fräsch mat, men underhållningen och partystämningen får inte helt godkänt... inget i jämförelse med i fredags :)



Lisa tyckte att jag liknade en prinsessa i mina fejk diamanter och silverkofta på middagen...
Jag säger det jag alltid sagt - fake it 'til you make it, funkar bra ganska ofta!

Det är roligt att få klä upp sig men nu vill jag bara gå runt i mina mjukisar, en tisha och dra en mössa över huvudet....

Om en vecka är det julafton! ♥

3 kommentarer:

Josie1 sa...

åååå jul :)

carola sa...

Ååå så fin du var..verkligen..en prinsessa <3

elin m sa...

sjuuuuuuuuuukt snygg va du!!!