söndag 13 december 2009

Glad Lucia!


Jag vill aldrig bli för gammal för att kunna träna sånt här :)
Igår körde grymma Lollo ett stenhårt danspass med oss, hon är bäst!! Benen krampade och hela kroppen skrek av trötthet (kan bero delvis på vätskebrist sen fredagskvällen) men det är så jäkla kul att få träna såhär med sina bästa vänner! Hon körde en koreografi till Britney's "3" och det blev rena nattklubbskänslan i salen!

Jag, Lisa och Fia fotade lite efteråt...det är inte lätt att få till snygga hoppkort kan jag lova!
Jag drog ju med mig Lisa och Emma för första gången igår och jag tror inte det var sista gången. The more the merrier, vi måste hitta några danssugna killar också. Vem vågar?! Lovar att ni kommer gilla det!
När vi dansat klart föll den första snön och det blev alldeles vitt på marken. Ganska romantiskt faktiskt, nästan som på film :)
Vi gjorde oss klara för JULFEST nr2 på Lappis hos dom här söta tomtarna...

Och när man går på fest på Lappis är det uppstyrt som gäller! Det var tävlingar och detaljer överallt hela kvällen och självklart en scen där värdinnorna underhöll hela natten lång :)

Fina My!

Stjärnan Fia!



Heta Emma & Lisa höll hela helgen :)

Mitt lag vann - chokladpriset tog jag hand om!

Det dansades lite styrdans i köket, Anders och Lisa hade ju tränat kvällen innan!


Min jul går i rosa ifall någon missat det :) haha

Jag, Fia, Emma, Lisa och Anders gav upp först, vi åkte hem till Fia och sov...alla fem i hennes lilla etta! Klockan 7 imorse vaknade vi till Sveriges Lucia på tv...kan knappast få mera julkänslor nu! Vi låg i sängen till 12 och pratade och myste...julmus, nej julmys :P vilken rolig helg vi har haft, julfesten i fredags blev väldigt lyckad och ganska galen!
Idag blev det en lunch på Söder med Sivert, Vargen och Lars från Sundsvall innan brudarna och Anders drog hem. Jag hälsade på lillebror för första gången och fick se hans lilla krypin i Skrapan. 
Nu är jag tillbaka på Lappis, mötte upp Gino på Centralen och vi ska slappa i soffan här allihopa. Sunes Jul, tidernas bästa julfilm, en tradition med Jossan, Josse och Sara! Sundsvalls-Mary kommer strax och jag försöker förtränga att jag ska upp till skolan imorgon... JULLOV nuuuuuuuu!!!
TACK för en jätterolig helg alla inblandade, ni är bäst och helt galna på ett bra sätt :)
Har sån brutal träningsvärk i hela kroppen att jag önskar mig en ny kropp i julklapp...är man kärring eller vad, det här går ju inte för sig :/







2 kommentarer:

tobbe sa...

Det beror på! Jag kan va med, om det inte är för mycket koreografi att hålla reda på.. haha.

Du ser ut att må bra min vän!
Hörs snart?

Kram

Noomie sa...

var har du fått den fina tomteluvan ifrån? En sån vill jag ha på jobbet! :)
kram