tisdag 13 maj 2008

Algot

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldeles oväntat sker Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig detsamma mer Jag har precis läst att Algot är hittad död på Bali, det var Jossan som berättade det för mig. Det vi alla fruktade och inte vågade tänka på har alltså hänt. Hur kan han få ha legat död i över EN månad utan att det meddelats? Hans familj har ju undrat så. Jag kan inte annat än tänka på hans nära och kära just nu och på alla hans vänner som jag känner och som hoppats och hoppats under dessa veckor. Det var ju meningen att du skulle sitta på planet hem i söndags!!!! Det hade kunnat vara vem som helst av oss som gillar att resa. Nu var det just Algot som togs ifrån oss och det får mig att tänka på hur många personer jag har som jag älskar över allt annat och som när som helst kan försvinna. Livet är så skört och det gäller att vara medveten om det. Man ska aldrig skjuta upp någonting man vill säga för man vet aldrig om man får chansen att säga det igen. Och vad är väl små vardagsbekymmer jämfört med det här? Jag älskar Er, mina vänner! R.I.P.

Inga kommentarer: