fredag 30 maj 2008

In Stockholm...

..we are! Jag och Fia softar hemma hos Jossan. Vi planerar kvällen och jag har slängt ihop två pajdegar medans Fia har jagat drinkrecept. Vi blir 9 tjejer här hemma först, Naja fick en biljett till KISS i sista sekunden så hon möter upp oss ute på stan senare. Vi får se var vi hamnar men först blir det mat, drinkar och Singstar här hemma i Jossans schyssta crib. Hon bor i en trea som är så fin så och eftersom hon ändå inte gillar att vara ensam kanske jag och Fia flyttar in ett tag ;-) Igår åt vi middag på Friday´s först med Emma, Rebe och Zelly. Det var hundra grader varmt ute så vi svalkade oss med en god strawberry daqueri som var ljuvligt god. Mums med jordgubbssmak! Klockan åtta gled vi in på Berns tillsammans med hundratalet andra BSB fans, haha. Alla "vanliga" människor som var där undrade nog var det var som var på G innan dom tog reda på det. En DJ-brud som mest var snygg stod på scenen och spelade precis den musik vi vill höra när vi går ut så det var lite svårt att stå stilla på det tomma dansgolvet. Berns är en otroligt fin lokal och det var skön stämning där inne. A.J. klev på vid tio tiden med sitt band och rev av sina nya hits. Några låtar var riktigt bra medans andra var..mindre bra. Men hans texter var ju inte riktigt i linje med "oh baby I love you so, I dont want you to go.." som man hört tidigare när han haft sina fyra kollegor med sig =) Nu kom det till och med ett "your pussy is so tight" och då satte jag nästan ölen i halsen. HAHA. Men eftersom han ville göra sina gamla fans i Sverige lite extra glada kom en surprise i form av..."Incomplete" och den gör han ju SÅ bra! Ska lägga upp lite filmer senare så ni får se och höra. På slutet slet han av sig tröjan och den tidigare beniga, seniga och slitna A.J. var som förbytt mot en HET sak med några för många tatueringar bara ;-) Ska bli kul att lyssna mer när hans skiva kommer ut, om den första singeln blir den han sa igår så lät den väldigt bra - självklart skriven tillsammans med nån svensk producent/låtskrivare! Enda missen Chris gjorde igår var att balansera runt på 12cm klackarna hela kvällen. AJ AJ, det kändes efteråt och jag såg nog inte helt stabil ut när jag försökte ta mig till centralen efteråt. Sneakers hade varit ett hett tips! Näe nu måste jag öppna balkongdörren här, det är SOMMAR folk!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman, tack för en seuper trelig dag/kväll. Jag är fortfarande så lycklig, detta kommer jag leva läääääänge på kan jag tala om :) Kramis

Josefin sa...

Pappa, vårt största och mest underliga bloggfan, ringde och påpekade att jag har en FYRA, inte en TREA. Hahahahaha.

Haja vad den snubben måste ha lite att göra på jobbet.

Ses om några minuter, puss!

Anonym sa...

va fan har du glömt hur man bloggar eller?
Och jag tror på att AJ har snygg kropp när jag ser det. Upp med korten!

F