onsdag 28 maj 2008

USA moment!


Nu fick jag en sån där sjuk längtan tillbaka till USA. Pratade lite med Frida på msn förrut.
Vad gör jag här?
Ibland bara kommer det över mig och jag inser att jag inte alls vet var jag hör hemma. Eller jag vet ju att jag hör hemma både här och i USA, men var vill jag höra hemma mest?
Nu börjar alla som ska åka på utbyte i höst prata med mig om hur det är att bo i USA och jag kan ju inte annat än le, drömma mig bort och bara känna avund på dom som får åka dit...
Världens skönaste land, när får jag vara där igen?
Snyftar lite för mig själv när jag tänker på att jag åkt tillbaka hit... för vadå?

Madde, jag önskar dig en härlig semester med min Familj i #456. Ses i sommar!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kerra för faan...jag är ju här! Vi gör ju massa kul här! Vad fr dig gladare här!?!?!?
DET VILL JAG VETA!

Anonym sa...

Varför inte åka tillbaka och ta det som det kommer?

Anonym sa...

chris, du säger att du e avis på de som får åka hit.. Och nu undrar jag förstås: är det någon som förbjuder dig att komma hit igen? :)

NÄ! Trodde inte det, så vad är problemet slinka lilla?

It's all in your head babe, listen to your heart instead dammit!

-Kalle