torsdag 15 maj 2008

Early morning, she wakes up..

Godmorgon! Just nu fattar jag inte hur jag ska orka utgång ikväll och fest imorrn, men pensionärs-Chris ska nog bevisa för de som tvivlar att jag pallar =) Och Jossan var ju lika trött så vi får hålla ihop, haha... Tänk så mycket man skulle hinna med om man inte behövde sova så mycket utan istället hade mer energi till annat man vill göra? Tänk om man aldrig blev trött! Förhoppningsvis händer det inga mer tråkiga saker på ett tag utan jag kommer också kunna njuta av en skön svensk sommar. Kanske med lite dansande, eller hur tjejer? ;-) Vi måste fixa ihop nånting, saknar verkligen att dansa med er!! Börjar även längta lite till Sundsvall, snart 10 månader sen jag var där så det börjar kanske bli dags för ett besök. Får se till att pappa tar fram båten så jag kan få göra wakeboard-premiär...DET har jag längtat efter länge:-) Ha en bra dag!

Inga kommentarer: