torsdag 8 maj 2008

@ GIH

Sitter på GIH med Elin. Hennes fina skola som andas idrott och träning. Inte konstigt att man känner sig hemma direkt. Tennisplaner utanför och idag är det sommarvärme och vi tog en skön promenad längs vattnet imorse. Så vackert och fint, kära Sverige ;-)
Vi såg en jet ski ligga guppandes vid strandkanten och var nära att gå dit och lägga en lapp "ring oss, vi vill ut och åka!" men insåg att vi inte skulle ha tid idag,hehe.
Hann med en syndigt god Ben 'n' Jerry-glass i Gallerian innan vi mötte upp Jocke och Daniel från jobbet. Dom sitter nu inne på Stadion och solar och jag ska strax dit igen för lite gratismat och Nordea-häng innan tävlingarna börjar. Första gången jag är på Stadion faktiskt, den känns mäktig och jag tänker såklart på USA och SMCs lilla fotbollsplan där jag rätt ofta sprang på slutet. *sakna*
Stockholm är i allafall härligt och det har ju varit sol och varmt varenda gång jag varit här nu vilket gör att jag njuter. Det var perfekt att få komma iväg en dag som igår när jag verkligen inte mådde bra. Elin tog emot mig och vi låg och pratade länge inatt. Skönt att få prata av sig och skönt att få skratta åt gamla minnen och även planera för lite nya =)
Hade jag haft tid och pengar hade jag åkt med Elin till Frankrike på surf-resa om några veckor. Asballt!
Men nu har vi satt upp ett sommar-mål och känner jag oss rätt kommer vi nog att lyckas :-)
Näe, om man skulle ta och värma upp lite - här ska det skjutas straffar strax!

Inga kommentarer: