tisdag 6 maj 2008

Willy's e bra

Åkte med My och Patric till willy's och handlade så jag ska börja laga mat hemma igen. Har varit för mycket utekäk på senaste pga olika anledningar men nu är det slut på det! Solen har lyst hela dagen men jag har inte varit utanför dörren. Tycker inte om att inte ha nån energi alls, inget jag är van vid även om jag börjar bli det nu kanske.. Fick nyss läsa en grej som jag blev lite sårad av....inte kul :-( förstår inte vad jag gjort för fel... och det lär jag ju aldrig få veta heller....

1 kommentar:

Josefin sa...

Skickar stora kramar till dig! Är säker på att du INTE gjort något fel vännen...
Hur länge jobbar du på torsdag? Så kanske vi hinner ses...är nog där tidigare än 17.15 =)

Instämmer om No Air...grymt vacker låt. Man blir alldeles tagen.

Puss å kram! KRYA PÅ DIG!