onsdag 7 maj 2008

Snaaart är det sommar

Kan tiden snälla gå liiiite fortare nu? Jag brukar vilja stanna tiden men nu önskar jag att ett år bara kunde gå fort fram... Har haft en tung dag idag och ville bara att den skulle ta slut. Jobbet går inte så bra när jag inte är på topp och jag borde ha stannat hemma idag med men kände inte att jag hade råd med det. Så jag drog på mig min huvtröja och matade några samtal och försökte ta emot uppmuntran från olika håll. Erik kämpade mest med sina snälla blippar och bäst var nog "Chris, det finns fler träd i skogen" haha, träd? vem letar ett träd? =) Sov ingenting inatt så jag somnade i massagestolen på jobbet på rasten. Skönt och välbehövligt. Nu ska jag bara ta mig lite middag och sen ta tåget till Stockholm, igen. Nu är jag en van pendlare känns det som. Jag hoppas morgondagen ska ge mig lite energi och chans att tänka på nåt roligt. Det är Sponsor OS på Stadion imorgon eftermiddag/kväll och det blir kul att träffa nya kollegor och folk från de andra sponsorerna. Hoppas jag lyckas sätta mina straffkast också, vi skulle tydligen inte spela basket utan bara skjuta. Då gör det inget att jag är lite krasslig. Fia och Lisa jag tänker på er och hoppas ni njuter i solen där nere! Blogga lite kanske? :-) PS. Jossan - jag hade the jacket på mig idag...hehe, fick mycket beröm! (eller iaf många kommentarer och det tar jag ju som beröm, lol!)

1 kommentar:

Josefin sa...

The Jacket RULES! Är ju skitsnygg! Ska ha den snarast :) Tack igen darling!

Kramus =)