lördag 17 maj 2008

Jag tog mig upp!

Inatt när jag la mig vid halv tre trodde jag inte jag skulle komma upp alls idag på grund av att jag var så trött och mitt halsont blir a l d r i g bra. Nu är jag hes igen så förhoppningsvis ringer det ytterst lite idag på jobbet, ska nämligen jobba ett härligt lördagspass till klockan 23 ikväll. Tjoho. Desto roligare när jag sen är ledig fredagen 30 maj och ska umgås med vänner i Stockholm... Hur som helst, gårdagen blev väldigt lyckad. Vi började på jobbet med musiktävling och sen en omfattande frågesport på vägen till Matikum där festen hölls. Det var Sudoko och lite kluriga frågor men jag tror det googlades hej vilt så alla hade nog mer eller mindre alla rätt. Skillnaden på hur frågesport går till idag och för några år sen kan man säga är google. =) Att chansa på 1, X eller 2 är liksom inte aktuellt längre utan här tar man reda på rätt svar om man inte redan kan det. Alla stod med mobilerna och ringde upp vänner vid datorn. Haha. På festen var det bubbel och mingel till en början och sen en god middag bestående av buffé. André sjöng en egenkomponerad Nordea-låt som gjorde succé och sen kom en rätt kass DJ vid 21.30 så jag gick väl och önsakde ca 10 låtar för att ge honom en vink om vad han skulle spela =) Mycket dans, skratt och fylla blev det ju såklart. jag stod för de två första tack och lov. Freddie kom dit lite senare så det var skoj. han är så omtyckt på vårt jobb och jag blir riktigt stolt över att han är MIN bror. =) Lägger upp bilder senare ikväll, nu ska jag cykla till jobbet och måste nog ta en sväng förbi ICA och handla lite godis så jag har något att mumsa på! Det är ju trots allt LÖRDAG!

Inga kommentarer: